Przejdź do zawartości

Zaproszenia ślubne w promocji do - 30%. Kliknij i sprawdź

FAQ – często zadawane pytania

Produkty które chcesz zakupić dodaj do koszyka. W koszyku można zmienić ilość zamawianych sztuk oraz wybrać sposób dostawy. Po zmianie ilości produktów w koszyku należy wcisnąć przycisk zaktualizuj koszyk w celu sprawdzenia aktualnej sumy zamówienia. Aby dokończyć zamówienie należy kliknąć w przycisk przejdź do zamówienia, wypełnić dane dostawy i zaakceptować regulamin a następnie wcisnąć przycisk złóż zamówienie. Na podany przez Państwa adres e-mail zostanie przesłany formularz zakupu który należy uzupełnić, kolejnym etapem (w zależności od zakupionych produktów) będzie przesłanie przez nas projektu lub potwierdzenie otrzymania zamówienia i wyznaczenie terminu dostawy. W każdej chwili mogą Państwo uzyskać pomoc pod numerem telefonu 533 933 543.

W zależności od produktu dajemy możliwość przesłania dowolnego tekstu lub ograniczony wybór do tych tekstów które umieściliśmy na naszej stronie.

Zamawiając próbkę lub odwiedzając nas pod adresem ul. Zemborzycka 59F w Lublinie.

Tak, dodając produkty do koszyka automatycznie naliczona zostaje opłata za wysyłkę. Koszt wysyłki uzależniony jest od wymiarów oraz wagi produktów.

Odpowiedzi na pytania i zamówienia udzielamy zazwyczaj w ciągu 24h a projekty wykonujemy w ciągu 48h. Formularz przesyłany jest automatycznie po złożeniu zamówienia razem z wiadomością potwierdzającą zakup na podany przez Państwa adres e-mail.

Zmiany do projektu proszę opisać nam w wiadomości e-mail przesłanej na adres kontakt@artma-zaproszenia.pl Wiadomość od Państwa powinna mieć formę wypunktowanych zmian które należy uwzględnić w projekcie.

Ilość zmian jest nieograniczona i wykonujemy je do momentu kiedy są Państwo zadowoleni z projektu. Zazwyczaj udaje nam się to za pierwszym razem 🙂

Zamówienie należy opłacić w chwili gdy zostaną ustalone wszystkie jego szczegóły. Przed zapłatą produkt nie zostanie wykonany. Wpłaty proszę dokonywać na konto podane w zakładce kontakt.

Tak. Personalizacja produktów wykonywana jest bezpłatnie. Lista gości powinna być przesłana do nas w pliku tekstowym.

Lista gości w programie tekstowym powinna być sporządzona w taki sposób aby każdy gość lub grupa gości wymienieni byli w jednym wierszu. Nazwiska i imiona powinny być zapisane w formie gotowej do wklejenia. Nie należy używać numeracji. Przykład krótkiej listy Sz. P. Jana Kowalskiego Sz. P. Katarzynę Nowak z osobą towarzyszącą

Tak. Do zaproszeń dołączona jest dedykowana do ekskluzywnej korespondencji koperta w kolorze białym lub kremowym.

Papiery na których drukujemy zaproszenia to papiery o gramaturach z zakresu 210-300 g/m²

Papier gładki biały i ecru 300 g/m².

Papiery ozdobne kolorowe 210-300 g/m²

Firmowe logo lub grafikę do wycięcia lub wygrawerowania laserem należy przesłać w formie wektorowej. Jeżeli nie posiadają Państwo takiej wersji pliku możemy wykonać wektoryzację. Ceny takiej usługi ustalane są indywidualnie przed wykonaniem zamówienia.

1. Przy odbiorze paczki od kuriera upewnij się, że na paczce nie ma żadnych uszkodzeń transportowych! Przed podpisaniem odbioru paczki bardzo dokładnie sprawdź, czy nie nosi ona żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do powyższych – należy odmówić przyjęcia paczki i nas o tym poinformować. 2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy kurierskiej. Pamiętaj również o zgłoszeniu zaistniałej sytuacji nam.

W takiej sytuacji należy napisać do nas wiadomość e-mail. Minimalne ilości przy dodruku zaproszeń to 2, 3 lub 4 sztuki, w zależności od zamówionego modelu.

Zaproszenie zawiera w sobie dane dotyczące miejsca ślubu oraz przyjęcia weselnego, natomiast zawiadomienie jedynie informację na temat samego ślubu.

Na bilecikach najczęściej zamieszczane są prośby o prezenty lub informacje o przewidywanym noclegu.

Tak, minimalne ilości określone są przy każdym produkcie na naszej stronie internetowej.

Papierowe pudełka na koperty wysyłane są już złożone, gotowe do użycia, natomiast drewniane skrzynki na koperty do samodzielnego złożenia.

Tak, istnieje taka możliwość. W takim przypadku po określeniu wszystkich szczegółów wyceny dokonujemy indywidualnie.