Jak złożyć zamówienie?
Produkty które chcesz zakupić dodaj do koszyka który znajdziesz w panelu po prawej katalogu produktami
W koszyku można zmienić ilość zamawianych sztuk oraz wybrać sposób dostawy.
Po zmianie ilości produktów w koszyku należy wcisnąć przycisk zaktualizuj koszyk w celu sprawdzenia aktualnej sumy zamówienia. Aby dokończyć zamówienie należy kliknąć w przycisk przejdź do zamówienia, wypełnić dane dostawy i zaakceptować regulamin a następnie wcisnąć przycisk złóż zamówienie.
Na podany przez Państwa adres e-mail zostanie przesłany formularz zakupu który należy uzupełnić i odesłać na adres kontakt@artma-zaproszenia.pl, kolejnym etapem (w zależności od zakupionych produktów) będzie przesłanie przez nas projektu lub potwierdzenie otrzymania zamówienia i wyznaczenie terminu dostawy.
W każdej chwili mogą Państwo uzyskać pomoc pod numerem telefonu 533 933 543.

Jakie teksty można zamieścić na naszych produktach?
Na wszystkich naszych produktach można nadrukować, wyciąć lub wygrawerować dowolny tekst.
Przykłady zamieszczone na naszej stronie to jedynie propozycję z których nie mają Państwo obowiązku korzystać.

W jaki sposób mogę się przekonać o najwyższej jakości produktów artMA?
Zamawiając próbkę lub odwiedzając nas pod adresem ul. Zemborzycka 59F w Lublinie.

Czy przy zamówieniu kilku produktów za wysyłkę płacę tylko raz?
Tak dodając produkty do koszyka automatycznie naliczona zostaje opłata za wysyłkę.
Wysyłka kurierska zawsze kosztuje 18 zł, wysyłka pocztowa uzależniona jest od wagi produktów.

Po jakim czasie uzyskam odpowiedź na złożone zamówienie lub przesłany formularz?
Odpowiedzi na pytania i zamówienia udzielamy zazwyczaj w ciągu 24h a projekty wykonujemy w ciągu 48h.

Co mam zrobić jeżeli chcę wprowadzić zmiany w przesłanym projekcie?
Zmiany do projektu proszę opisać nam w wiadomości e-mail przesłanej na adres kontakt@artma-zaproszenia.pl
Wiadomość od Państwa powinna mieć formę wypunktowanych zmian które należy uwzględnić w projekcie.

Jaka ilość zmian w projekcie mi przysługuje?
Ilość zmian jest nieograniczona i wykonujemy je do momentu kiedy są Państwo zadowoleni z projektu.
Zazwyczaj udaje nam się to za pierwszym razem :)

Kiedy opłacić zamówienie?
Zamówienie należy opłacić w chwili gdy zostaną ustalone wszystkie jego szczegóły.
Przed zapłatą produkt nie zostanie wykonany.
Wpłaty proszę dokonywać na konto podane w zakładce kontakt.

Czy produkty takie jak zaproszenia i winietki mogą zostać wydrukowane z uwzględnieniem listy gości, którą prześlę?
Tak. Personalizacja produktów wykonywana jest bezpłatnie.
Lista gości powinna być przesłana do nas w pliku tekstowym.

Jak poprawnie przygotować listę gości?
Lista gości w programie tekstowym powinna być sporządzona w taki sposób aby każdy gość lub grupa gości wymienieni byli w jednym wierszu.
Nazwiska i imiona powinny być zapisane w formie gotowej do wklejenia. Nie należy używać numeracji.
Przykład krótkiej listy
Sz. P. Jana Kowalskiego
Sz. P. Katarzynę Nowak z osobą towarzyszącą

Czy do zaproszeń ślubnych dołączona jest koperta?
Tak. Do zaproszeń dołączona jest dedykowana do ekskluzywnej korespondencji koperta w kolorze białym lub kremowym.

Czy wykonują Państwo nadruk na kopertach?
Tak. Cena personalizacji kopert wynosi 0,3 zł/szt. natomiast ceny innych nadruków ustalamy indywidualnie.

Jak sprawdzić czy czcionka, która nam się podoba będzie dobrze wyglądać na zaproszeniu?
Przy tworzeniu projektu mogą Państwo wybrać czcionkę i sprawdzić jak cały tekst będzie się w niej prezentował.

Jakich gramatur papierów używamy do wykonania zaproszeń?

Papiery na których drukujemy zaproszenia to papiery o gramaturach z zakresu 246-300 g/m2
Papiery fakturowane len, ryps, prążek, kratka posiadają gramaturę równą 246g/m2
Papier gładki biały 280g/m2, gładki ecru 250g/m2

Na jakim papierze najlepiej wydrukować zaproszenia?

Ponieważ używamy technologi druku laserowego najlepiej wybrać papier z delikatną fakturą taki jak len, kratka, prążek lub gładki.
Papier ryps o intensywnej fakturze nie jest polecany przy druku zaproszeń z małą czcionką.

Czy mogą Państwo wyciąć logo mojej firmy lub grafikę na produktach typu: skrzynka na wino lub dyplom?
Firmowe logo lub grafikę do wycięcia lub wygrawerowania laserem należy przesłać w formie wektorowej.
Jeżeli nie posiadają Państwo takiej wersji pliku możemy wykonać wektoryzację.
Ceny takiej usługi ustalane są indywidualnie przed wykonaniem zamówienia.

Jak należy odbierać towar zamówiony na odległość?
1. Przy odbiorze paczki od kuriera upewnij się, że na paczce nie ma żadnych uszkodzeń transportowych!
Przed podpisaniem odbioru paczki bardzo dokładnie sprawdź, czy nie nosi ona żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do powyższych – należy odmówić przyjęcia paczki i nas o tym poinformować.
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy kurierskiej. Pamiętaj również o zgłoszeniu zaistniałej sytuacji nam.