Poszczególne etapy realizacji i ich czasy
Zaproszenia ślubne, menu weselne, zawieszki na alkohol, naklejki na alkohol, ręcznie wykonane podziękowania dla rodziców, tradycyjne księgi gości, plan stołów, tekturowe pudełka na koperty, pudełka na ciasto
1. Wypełnienie formularza
Po dokonaniu zakupu przez koszyk naszego sklepu internetowego i podaniu danych kontaktowych na Państwa adres email zostanie przesłany automatycznie (w ciągu kilku minut) formularz. W przypadku zamówień przez wiadomość email lub osobiście formularze wysyłane są przez dział obsługi klienta i oczekiwanie na formularz może wynieść do 24 godzin. Otrzymany formularz należy wypełnić w dowolnym czasie i odesłać na nasz adres email: kontakt@artma-zaproszenia.pl
2. Pierwszy projekt
Po otrzymaniu od Państwa uzupełnionego formularza nasz grafik w ciągu 2 dni roboczych prześle wizualizację zakupionych produktów. Projekty będą przesłane w formie elektronicznej (format .png) na Państwa adres email.
3. Sprawdzenie projektu
Zamawiający ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesłany przez nas projekt. Mogą się zdarzyć sytuacje w których poprawne dane z formularza będą niepoprawnie umieszczone na projekcie więc najważniejszym etapem podczas zamawiania zaproszeń ślubnych jest sprawdzenie projektu.
4. Błędy w projekcie
Jeżeli pierwszy lub kolejny z przesyłanych przez nas projektów nie jest dla Państwa satysfakcjonujący mają Państwo prawo do zgłoszenia bezpłatnych uwag. Wytyczne odnośnie poprawek powinny być wysłane na nasz adres email w formie uporządkowanej listy. Poprawiony projekt zostanie ponownie przesłany do akceptacji. Proszę pamiętać, że czas w jakim będą wprowadzane poprawki wynosi około 1 dnia roboczego. Dobrze przemyślane uzupełnienie formularza może skrócić całkowity czas oczekiwania na zamówienie o kilka dni.
5. Akceptacja projektu
Jeżeli projekt jest poprawny należy wysłać na nasz adres email wiadomość z akceptacją projektu.
Przesłanie tej wiadomości jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że treść i skład tekstu jest wolny od błędów i wad. Od tego momentu może być za późno na zgłoszenie poprawek i aktualizację listy gości ponieważ projekt może zostać już wydrukowany.
Po akceptacji projektu otrzymują Państwo wiadomość z przewidywanym terminem wysyłki zamówienia.
6. Wydruk zamówienia
Druk wykonywany jest z użyciem zaakceptowanego projektu i ostatecznej przesłanej listy gości. Lista gości powinna być dostarczona w dokumencie tekstowym lub arkuszu kalkulacyjnym.
W spisie zapraszanych osób proszę umieścić tylko tekst który ma się znaleźć na wydruku w odpowiedniej formie. Wstawianie listy następuje na zasadzie kopiuj – wklej. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanej liście gości.
7. Wykonanie zamówienia
Materiały z których wykonane będzie zamówienie powinny być wybrane na etapie wypełniania formularza. Każda późniejsza zmiana powinna być wyraźnie zaznaczona i potwierdzona przez nas w korespondencji email.
Czas wykonania zamówienia jest zależny od ilości zamówień. W różnych porach roku jest zmienny, aktualnie realizacja po akceptacji projektu wynosi 3 do 5 dni roboczych. Składając zamówienie należy się liczyć z najdłuższym możliwym czasem realizacji.
Dokładny czas podajemy Państwu po akceptacji projektu w wiadomości email.
Przybliżony czas wykonania zamówienia możemy podać Państwu przed zakupem.
Podsumowanie
Czas wykonania projektu wynosi 2 dni robocze.
Czas wykonania poprawek do projektu wynosi 1 dzień roboczy.
Czas wykonania zamówienia wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
Wyznaczany jest po akceptacji projektu. Ustalamy go na podstawie aktualnej ilości zamówień.
Czas wysyłki zaproszeń próbnych wynosi 1 dzień roboczy.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DPD czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze, przy czym gwarantowany czas usług to maksymalnie 2 dni robocze a dzień nadania liczymy jako dzień zero.
- Poczty Polskiej w usłudze kurier Pocztex – przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania (D+1)
- Poczty Polskiej – priorytetowy list polecony – przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania (D+1)
Adres email do kontaktu w sprawie projektu: kontakt@artma-zaproszenia.pl
Numer telefonu do pytań odnośnie terminu realizacji: 533 933 543
Winietki, podziękowania dla gości, pudełka na obrączki
1. Wypełnienie formularza
Po dokonaniu zakupu przez koszyk naszego sklepu internetowego i podaniu danych kontaktowych na Państwa adres email zostanie przesłany automatycznie (w ciągu kilku minut) formularz. W przypadku zamówień przez wiadomość email lub osobiście formularze wysyłane są przez dział obsługi klienta i oczekiwanie na formularz może wynieść do 24 godzin. Otrzymany plik tekstowy należy wypełnić w dowolnym czasie i odesłać na nasz adres email: kontakt@artma-zaproszenia.pl
2. Wykonanie zamówienia
Druk wykonywany jest z użyciem formularza i ostatecznej przesłanej listy gości(jeżeli dany produkt tego wymaga). Lista gości powinna być dostarczona w dokumencie tekstowym lub arkuszu kalkulacyjnym.
W spisie zapraszanych osób proszę umieścić tylko tekst który ma się znaleźć na wydruku w odpowiedniej formie. Wstawianie listy następuje na zasadzie kopiuj – wklej. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanej liście gości.
Materiały z których wykonane będzie zamówienie powinny być wybrane na etapie wypełniania formularza. Każda późniejsza zmiana powinna być wyraźnie zaznaczona i potwierdzona przez nas w korespondencji email.
Czas wykonania zamówienia jest zależny od ilości zamówień. W różnych porach roku jest zmienny, aktualnie realizacja po akceptacji projektu wynosi 3 do 5 dni roboczych.
Dokładny czas podajemy Państwu po akceptacji projektu w wiadomości email.
Przybliżony czas wykonania zamówienia możemy podać Państwu przed zakupem.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DPD czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze, przy czym gwarantowany czas usług to maksymalnie 2 dni robocze a dzień nadania liczymy jako dzień zero.
- Poczty Polskiej w usłudze kurier Pocztex – przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania (D+1)
- Poczty Polskiej – priorytetowy list polecony – przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania (D+1)
Skrzynki na alkohol, dyplomy grawerowane, drewniane księgi gości, drewniane pudełka na koperty
1. Informację na temat zakupu
Po dokonaniu zakupu przez koszyk naszego sklepu internetowego i podaniu danych kontaktowych w notatce do zamówienia lub w osobnej wiadomości email prosimy przesłać informację na temat wykonania produktu. W przypadku niejasności lub niekompletności przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. W przypadku produktów z dużą ilością tekstu wykonamy projekt do akceptacji.
2. Pierwszy projekt
Po otrzymaniu od Państwa uzupełnionego formularza nasz grafik w ciągu dwóch dni roboczych prześle wizualizację zakupionych produktów. Projekty będą przesłane w formie elektronicznej na Państwa adres email.
3. Sprawdzenie projektu
Zamawiający ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesłany przez nas projekt. Mogą się zdarzyć sytuacje w których poprawne dane z formularza będą niepoprawnie umieszczone na projekcie więc najważniejszym etapem podczas zamawiania zaproszeń ślubnych jest sprawdzenie projektu.
4. Błędy w projekcie
Jeżeli pierwszy lub kolejny z przesyłanych przez nas projektów nie jest dla Państwa satysfakcjonujący mają Państwo prawo do zgłoszenia bezpłatnych uwag. Wytyczne odnośnie poprawek powinny być wysłane na nasz adres email w formie uporządkowanej listy. Poprawiony projekt zostanie ponownie przesłany do akceptacji. Proszę pamiętać, że czas w jakim będą wprowadzane poprawki wynosi 2 dni robocze. Dobrze przemyślane uzupełnienie formularza może skrócić całkowity czas oczekiwania na zamówienie o kilka dni.
5. Akceptacja projektu
Jeżeli projekt jest poprawny należy wysłać na nasz adres email wiadomość z akceptacją projektu.
Przesłanie tej wiadomości jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że treść i skład tekstu jest wolny od błędów i wad. Od tego momentu może być za późno na zgłoszenie poprawek i aktualizację listy gości ponieważ produkt może zostać już wykonany.
Po akceptacji projektu otrzymują Państwo wiadomość z przewidywanym terminem wysyłki zamówienia.
6. Wykonanie zamówienia
Materiały z których wykonane będzie zamówienie powinny być wybrane na etapie wypełniania formularza. Każda późniejsza zmiana powinna być wyraźnie zaznaczona i potwierdzona przez nas w korespondencji email.
Czas wykonania zamówienia jest zależny od ilości zamówień. W różnych porach roku jest zmienny i wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Składając zamówienie należy się liczyć z najdłuższym możliwym czasem realizacji.
Dokładny czas podajemy Państwu po akceptacji projektu w wiadomości email.
Przybliżony czas wykonania zamówienia możemy podać Państwu przed zakupem.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DPD czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze, przy czym gwarantowany czas usług to maksymalnie 2 dni robocze a dzień nadania liczymy jako dzień zero.
- Poczty polskiej w usłudze kurier Pocztex – przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania (D+1)